Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek a gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak.
Konferenciánk célja, hogy egy olyan tükröt tartsunk a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhat.
Ebben segítségünkre lesz a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát.
A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2011-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. Kommunikációs és média szakos hallgatók részére kedvezményes részvételi lehetőséget biztosítunk.
Amennyiben szeretne részt venni a Media Hungary 2011-en is, akkor válassza kedvezményes csomagárainkat:
1. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 1. nap: 66.950 Ft +áfa
2. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 2. nap: 50.150 Ft +áfa
3. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia + Media Hungary 2011 1. és 2. nap szállás nélkül: 91.980 Ft +áfa
Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni. Ez esetben semmilyen más kedvezmény nem érvényesíthető. A fenti csomagárak a szállás költségét nem tartalmazzák.
Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa
Sajtóakkreditáció
Igényelni a konferencia@napi.hu e-mail-címen lehet.
Tervezett programok
08:15
Regisztráció, kávé
08:50
Köszöntő
Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője
09:00
A közszolgálati média-rendszer átalakításának alapelvei
Böröcz István, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap vezérigazgatója
09:30
MTI, mint tartalomszolgáltató
Belénessy Csaba, a Magyar Távirati Iroda vezérigazgatója
09:50
Üzlet-e a hírgyártás napjainkban?
Braun Róbert, a Független Hírügynökség résztulajdonosa
10:00
A reklámpiac helyzete, trendek és a jövő
Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke
10:20
A 2010-es becsült reklámköltési adatok ismertetése
Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője
Novák Péter, az IAB Hungary elnöke
11:00
Kávészünet
11:20
Jövőépítő stratégiák
Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke
11:40
Blogban az igazság?
Uj Péter, az Index főszerkesztője
12:00
Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketing piacán?
Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke
12:20
Kávészünet, közben sajtótájékoztató a 2010-es becsült reklámköltési adatokról
A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.
Résztvevői:
Szelei Szilárd, az Epamedia vezérigazgatója
Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Média Szövetség elnöke
Koltai Viktor, a Magyar Reklámszövetség Közterületi tagozatának vezetője
13:20
Szűkülő rádiós piac? – kerekasztal-beszélgetés
Témái:
Jönnek az új frekvenciapályázatok vagy sem?
Mivel lehetne vonzóbbá tenni a hirdetők számára a rádiókat?
A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.
Résztvevői:
Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója
Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója
Arató András, a Klubrádió elnök-vezérigazgatója
Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
Nagy Marcell, a Maxus ügyvezető igazgatója
14:00
Közszolgálati feladatok vs. üzlet – kerekasztal-beszélgetés
A terület fogyasztóvédelmi aspektusainak vizsgálata.
Résztvevői:
Ókovács Szilveszter, a Duna Televízió vezérigazgatója
Schatz Péter, az MTVA Sales House igazgatója
Kiss Krisztina, a Mindshare TV igazgatója
Tóth Szilárd, a Mindshare ügyvezető igazgatója
Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke
14:40
Ebéd
Kedvezmények
Napi Gazdaság-előfizető
10% (2990 Ft + ÁFA)
MRSZ tag
10% (2990 Ft + ÁFA)
Helyszín
Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
A Budapest Marriott Hotel Budapest egyetlen szállodája, amely csodálatos, Dunára néző kilátást kínál mind a 364 szobájából, a város szívében. Mind a konferenciatermek, mind a rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások méltóak a Marriott-lánctól elvárt minőséghez.
Ajánlott parkolás: A Budapest Marriott Hotel mélygarázsában, a Vörösmarty garázsban, vagy a környező utcákban, rakparton.