11:15
|
Regisztráció, kávé
|
12:00
|
Megnyitó
Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője
|
12:05
|
Miben lenne más az új médiatörvény?
Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője
|
12:25
|
A jogalkotók és a média egyes szereplői mit várnak el az új médiatörvénytől?
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői: - Dr. Sarkady Ildikó médiajogász
- Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke
- Such György, a Magyar Rádió elnöke
- Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója
- Földes Ádám, a Danubius Rádió vezérigazgatója
- Módos Márton, az InfoRádió ügyvezető igazgatója, főszerkesztője
|
13:10
|
Ki áll a lista élén?
Mely média, mely hirdető, mely hirdetési típus? Mihálszki Zsuzsa, a TNS Media Intelligence kommunikációs igazgatója
|
13:30
|
Hatékony Direkt Mail megoldások a nyomdaiparban
Varga Szilárd, a Pauker Nyomdaipari Kft. kereskedelmi igazgatója
|
13:50
|
Válság idején melyik reklámhordozó lehet az idei év győztese?
Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke
A 2008-as becsült reklámköltési adatok ismertetése Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja és Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke
|
14:20
|
Kávészünet, szendvicsebéd
|
14:50
|
Napilapok 2014-ben
Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója
|
15:10
|
A print és az online konvergenciája éltetheti túl a nyomtatott sajtót?
Nagy István, a GfK Hungária médiakutatási csoportvezetője
|
15:30
|
Válság idején csökken vagy n? a rádiós reklám szerepe?
Bolla Zsolt, a Sláger Rádió programigazgatója
|
15:50
|
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója
|
16:10
|
Hogyan növekedhet tovább az online hirdetési piac?
Vaszily Miklós, a CEMP vezérigazgató-helyettese
|
16:30
|
Kávészünet
|
16:50
|
Hogyan változtak a DM reklámozás lehetőségei?
Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke
|
17:10
|
Sajnos nincs a homlokukra írva... Szegmentált célcsoport elérés – jogszerűen.
Bognár Bertalan, a Magyar Posta üzleti ügyfelek üzletágának marketing vezetője
|
17:30
|
Zsugorodik az óriás(plakát) vagy továbbnő?
Hidvéghy Melinda, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség elnöke
|
17:50
|
Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók?
Kerekasztal-beszélgetés a lapkiadók és az ügynökségek egyes szereplőinek a részvételével.
Moderátor: Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezet?je - Kürti István, a Sanoma kereskedelmi igazgatója
- Miczinkó Katalin, a Ringier kereskedelmi igazgatója
- Bánhegyi Zsófia, a Heti Válasz lapigazgató-helyettese
- Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója
- Róna Márta, az Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója
- Palincsár László, a Magna Global Hungary ügyvezető igazgatója
|
18:30
|
Állófogadás
|