Célkeresztben a fogyasztó
2010.
március 30.
Részvételi díj:
29900 Ft + ÁFA
Leírás
A 2010-es év több szempontból is tartogat meglepetéseket a média területén. Várhatóan kiderül, hogy a két új országos kereskedelmi rádió milyen szerepet képes betölteni az elődeik megszűnésével keletkezett űrben, valamint az is, hogy a választásokat követően végre megszületik-e az új médiatörvény, illetve hogy a közmédiumok számíthatnak-e és ha igen, akkor milyen átalakításokra. Emellett az sem mellékes, hogy a választási kampányok milyen hatással lesznek a hirdetési piacra és elsősorban kinek kedveznek majd.
A konferencia további célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, amelyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd, ezért a részvételt minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2010-ben hogyan alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki.
Nálunk valóban megtudhatja, hogy hogyan alakult 2009-ben a magyar média- és reklámpiac:
A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát.
Kedvezmények:
Csoportos kedvezmény: Egyazon cégtől résztvevő 3 személy számára 30% kedvezményt, majd minden további résztvevőnek 50% kedvezményt biztosítunk.
A Magyar Reklámszövetség tagjainak 10% kedvezményt biztosítunk, mely tagságot a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.
A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége tagjainak 10% kedvezményt biztosítunk, mely tagságot a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltűntetni.
Amennyiben szeretne részt venni a Kreatív magazin által szervezett Nagy Kreatív Napon is, akkor válassza kedvezményes csomagárunkat, melynek értéke 63.000 Ft+áfa és mindkét rendezvényre belépést biztosít. Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni.
Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa
Tervezett programok
08:15
|
Regisztráció, kávé
|
08:50
|
Megnyitó
|
09:00
|
Médiapiaci tendenciák
Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője
|
09:30
|
Lesz-e médiabirodalom a közmédiumokból?
Kerekasztal-beszélgetés - Such György, a Magyar Rádió elnöke
- Cselényi László, a Duna Televízió elnöke
- Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke
|
10:10
|
A 2009-as becsült reklámköltési adatok ismertetése
Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja és Novák Péter, az IAB Hungary elnöke
|
10:50
|
Kávészünet
|
11:00
|
Tovább osztódik-e a médiapiac?
Kerekasztal-beszélgetés - Tóth Szilárd, a Mindshare cégvezetője
- Kardos Gábor, az Index ügyvezető igazgatója
- Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója
- Fekete Márton, az eMission ügyfélkapcsolati igazgatója
- Lukács Csilla, a Duna Televízió kereskedelmi igazgatója
|
11:40
|
Újságba rejtett üzenet
Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága? Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezetője
|
12:00
|
Szabad vagy sem?
Az oknyomozó újságírás jelene és jövője Szakonyi Péter, a Napi Gazdaság főmunkatársa
|
12:10
|
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása
Sipos György, a Lapker Zrt. üzletfejlesztési igazgatója
|
12:20
|
Hogyan változott a Direkt Marketing szabályozása az elmúlt két évben?
Melyek a cégekkel szembeni elvárások, hogyan lehet az új szabályozással együtt élni? Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke
|
12:40
|
Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók 2010-ben?
Kerekasztal-beszélgetés
- Miczinkó Katalin, a Ringier kereskedelmi igazgatója
- Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója
- Kerti Attila, a Maximize ügyvezet? igazgatója
- Róna Márta, a Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója
|
13:20
|
Ebéd
|
14:20
|
Átalakul-e a rádiós piac? Lesznek-e olyan erős márkák az új csatornák, mint elődeik?
Kerekasztal-beszélgetés - Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója
- Földes Ádám, az Est Media Group kereskedelmi ügyvezető igazgatója
- Turi Árpád, a Class FM kereskedelmi igazgatója
- Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
- Laczkó Endre, a Juventus Rádió ügyvezető igazgatója
|
15:00
|
A választási kampányok hogyan hatnak a hirdetési piacra és kinek kedveznek leginkább?
Kerekasztal-beszélgetés - Böszörményi Nagy Gergely, a Nézőpont Intézet vezető elemzője
- Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja
- Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke
- Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség elnöke
|
15:50
|
Növekedés vagy csökkenés várható a televíziók piacán?
Kerekasztal-beszélgetés
- Schatz Péter, a Magyar Televízió üzleti és termékfejlesztési igazgatója
- Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója
- Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója
|
Helyszín
Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
A Budapest Marriott Hotel Budapest egyetlen szállodája, amely csodálatos, Dunára néző kilátást kínál mind a 364 szobájából, a város szívében. Mind a konferenciatermek, mind a rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások méltóak a Marriott-lánctól elvárt minőséghez.
Ajánlott parkolás: A Budapest Marriott Hotel mélygarázsában, a Vörösmarty garázsban, vagy a környező utcákban, rakparton.
Vissza a lap tetejére